UČITELÉ

Ing. MARKÉTA LÁŽNOVSKÁ

ŘEDITELKA

Baví mě objevovat a a zkoumat dokonalost Božího stvoření.

S mužem jsme vychovali tři děti, které nám rozšířily horizinty našeho vnímání světa. Mám moc ráda přírodu, hlavně hory

a práci venku. Ráda maluji a tvořím rukama.

Vystudovala jsem zahradní a krajinnou architekturu se zaměřením na ekologii. Na univerzitě jsem se setkala s křesťany a sama se vydala životem s Kristem.

Pracovala jsem v ekocentru Čabárna, vedla jsem několik let klub pro děti v církvi, pracuji v křesťanském skautu. Když se nám narodily děti, stále více jsem přemýšlela o smysluplném času, který mají strávit ve škole. Založila jsem lesní mateřskou školku, potom mateřskou školu s ekologickým a montessori pedagogickým systémem. Dostudovala jsem si pedagogickou školu.

Koncept školy Celým srdcem mě velmi oslovil. Dál bych chtěla se skvělým týmem kolegů pomáhat dětem, aby objevovaly, jaké mají dary. Líbí se mi, že tato škola umožňuje dětem i dospělým růst po všech stránkách lidské osobnosti. Líbí se mi, že učitelé jsou křesťané.

MVDr. ŠTĚPÁNKA URBÁNKOVÁ

UČITELKA ČEŠTINY A PŘÍRODNÍCH VĚD

PRO 3.–7. TŘÍDU

Jsem máma dvou dětí, které stály na počátku mé cesty od veterinární medicíny k učitelství. Nabíjí mě procházky přírodou. Baví mě hrát si s jazykem, skládám básničky, překládám písně a vymýšlím příběhy.

Dva roky jsem pracovala v Montessori herně, prošla jsem kurzem Škola bez poražených a programem Učitel naživo.

Ve Škole Celým srdcem mě baví práce v týmu lidí, kteří se mají vzájemně rádi, touží spolu spolupracovat a pojí je láska k dětem, k učení a k Bohu.

AMY FUNKA, B.S.

UČITELKA MATEMATIKY A ANGLIČTINY

Jsem původně z USA, ale už 9 let žijeme s manželem v Praze. Ráda jím a vařím pálivá jídla. Chodím ráda na výlety, zvláště na zříceniny.

Studovala jsem matematiku a pedagogiku. Obzvlášť mě baví individuální přístup k výuce a doučování. Řídila jsem centrum doučování v USA a podporovala žáky s problémy učení na mezinárodní škole v Praze.

Ve Škole Celým srdcem mi dělá radost, když vidím růst žáků, osobní i ve spolupráci se spolužáky.

Mgr. JANA ERNYEIOVÁ, Ph.D.

UČITELKA MATEMATIKY A NĚMČINY

PRO 3.–7. TŘÍDU

Jsem mamka tří dětí. Ve volném čase ráda chodím po horách, hraji na hudební nástroje, šiju a čtu.

Vedla jsem děti ve skautském oddílu, učila jsem matematiku a němčinu na církevním osmiletém gymnáziu, byla na stáži ve školách v Anglii a Německu. Šest let jsem učila vlastní děti v domácí škole.

Ve Škole Celým srdcem se mi líbí, že děti rozvíjejí svá nadání, učí se spolupracovat a zažívají, že jsou důležitou součástí společenství.

Mgr. EVA ŽDÍMALOVÁ

UČITELKA ČEŠTINY A SPOLEČENSKÝCH VĚD

PRO 4.–⁠7. TŘÍDU

Baví mě různé sporty, tanec, výtvarná výchova a hra na kytaru. Miluju přírodu a hodně ráda čtu. Zajímám se o historii.

Vždy mě bavila práce s lidmi. Vystudovala jsem pedagogiku volného času a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Na praxi jsem pracovala v ekocentru Podhoubí a ve sdružení TEREZA. Čtyři roky jsem pomáhala vést oddíl dorostu v církvi. Od roku 2016 se věnuji zážitkové pedagogice v outdoorové organizaci Atleti v Akci. Pět let jsem jsem byla třídní učitelkou na státní základní škole na Barrandově ve 3.–⁠5. třídě.

Ve Škole Celým srdcem se mi líbí rodinná atmosféra. Menší počet učitelů a dětí umožňuje blízké vztahy mezi lidmi i individuální přístup k dětem. Jsem moc ráda, že mohu učit na škole, kde učitelé i rodiče žáků sdílí společnou vizi školy.⁠

Mgr. ROMANA PAVLÍNOVÁ

UČITELKA MATEMATIKY

PRO 1.–⁠2. TŘÍDU

Baví mě objevovat nové věci a přemýšlet o životě. Mám ráda pohodu a ráda vytvářím příjemné prostředí. Jsem mamkou čtyř dospělých děti a s manželem, psem a kočkami žijeme na vesnici na okraji Prahy.

Vystudovala jsem chemii a tři pedagogické školy. Během let jsem získala mnoho zkušeností s výchovou a vzděláváním dětí různého věku.

Škola Celým srdcem je pro mě srdeční záležitostí, neboť po takové škole toužím od svých dvaceti let. Po škole, kde bude dětem i učitelům dobře a kde bude Bůh na prvním místě.

Brooke Baldwin

UČITELKA ANGLIČTINY

Ahoj, jmenuji se Brooke Baldwin. Učím angličtinu pro první

a druhý stupeň. S rodinou jsem se před rokem přestěhovala

do Česka z USA (Ohio). Je mi ctí starat se o naše tři děti – dvě

z nich v Praze chodí do školy a třetí žije v USA, dělají mi radost. Učila jsem v rámci Educational Ministries (vzdělávací služba)

s důrazem na hudbu na Moody Bibli Institute (Chicago).

Těší mě učit děti ve Škole Celým srdcem a užívám si jejich vzácnou přítomnost a radost se učit.

ZAKLADATELÉ

Bc. DANA KOUTECKÁ

Jednou mě napadlo si spočítat, kolik hodin děti stráví povinnou školní docházkou. To číslo mě překvapilo. Deset tisíc hodin! Co bych dělala já, kdybych měla tolik času? Chtěla bych ho strávit s lidmi, s kterými mi je dobře. Chtěla bych dělat něco, co má význam. Chtěla bych se naučit něco nového… A proč by právě tohle nemohly děti zažívat ve škole, kde těch deset tisíc hodin mají?

Tak se zrodila myšlenka: „Co kdybychom takovou školu založili?“ Zkušenosti se zakládáním školy jsem měla ze svého zaměstnání, Martin měl zase zkušenosti s vedením týmu a postupně se k nám přidávali další lidé, kterým naše vize školy dávala smysl.

Mgr. MARTIN KOUTECKÝ, Ph.D.

Pracuju jako vysokoškolský učitel na MatFyzu a nejraději relaxuju tak, že si čtu náhodné články na anglické Wikipedii.

V sedmé třídě mi rodiče řekli, že můžu mít neomezený přístup na počítač, pokud nebudu mít na vysvědčení žádnou trojku. Tak jsem měl skoro samé dvojky – protože to stačilo. Přeju si, aby škola pro děti kolem mě byla o něčem víc, než „dělat to, co stačí na dvojku“.

Přeju si, aby ve škole děti zažívaly nadšení z poznání, aby rozvíjely své obdarování a taky aby zakusily tu radost, když společně řeší a vyřeší nějaký (matematický) problém. 🙂