UČITELÉ

Mgr. KATEŘINA HARMANING

ŘEDITELKA

Jsem mamka dvou bilingvních dětí. Ve volném čase ráda zahradničím nebo peču dobroty.

Učila jsem angličtinu na dvou pražských gymnáziích i v armádě USA. Založila jsem českou školičku pro krajany v Seattlu a vedla program angličtiny pro cizince na mezinárodní škole v Praze. Mojí největší profesní radostí je podporovat druhé v osobním růstu, ať už jim je 5 nebo 50 let.

Moc se těším, že Škola Celým srdcem bude místem, kde děti budou moct růst skrze úspěch a učitelé budou moct učit, jak je baví.

MVDr. ŠTĚPÁNKA URBÁNKOVÁ

UČITELKA

Jsem máma dvou dětí, které stály na počátku mé cesty od veterinární medicíny k učitelství. Nabíjí mě procházky přírodou. Baví mě hrát si s jazykem, skládám básničky, překládám písně a vymýšlím příběhy.

Dva roky jsem pracovala v Montessori herně, prošla jsem kurzem Škola bez poražených a programem Učitel naživo.

Ve Škole Celým srdcem se – krom dětí samotných – těším na práci v týmu lidí, kteří se mají vzájemně rádi, touží spolu spolupracovat a pojí je láska k dětem, k učení a k Bohu.

AMY FUNKA, B.S.

UČITELKA

Jsem původně z USA, ale už 8 let žijeme s manželem v Praze. Ráda jím a vařím pálivá jídla. Chodím ráda na výlety, zvláště na zříceniny.

Studovala jsem matematiku a pedagogiku. Obzvlášť mě baví individuální přístup k výuce a doučování. Řídila jsem centrum doučování v USA a podporovala žáky s problémy učení na mezinárodní škole v Praze.

Ve Škole Celým srdcem se těším, že uvidím růst žáků, osobní i ve spolupráci se spolužáky.

Mgr. JANA ERNYEIOVÁ, Ph.D.

UČITELKA

Jsem mamka tří dětí. Ve volném čase ráda chodím po horách, hraji na hudební nástroje, šiju a čtu.

Vedla jsem děti ve skautském oddílu, učila jsem matematiku a němčinu na církevním osmiletém gymnáziu, byla na stáži ve školách v Anglii a Německu. Šest let jsem učila vlastní děti v domácí škole.

Ve Škole Celým srdcem bych ráda, aby děti rozvíjely svá nadání, učily se spolupracovat a věděly, že jsou důležitou součástí společenství.

ZAKLADATELÉ

Bc. DANA KOUTECKÁ

Jednou mě napadlo si spočítat, kolik hodin děti stráví povinnou školní docházkou. To číslo mě překvapilo. 10 tisíc hodin! Co bych dělala já, kdybych měla tolik času? Chtěla bych ho strávit s lidmi, s kterými mi je dobře. Chtěla bych dělat něco, co má význam. Chtěla bych se naučit něco nového… A proč by právě tohle nemohly děti zažívat ve škole, kde těch 10 tisíc hodin mají?

Tak se zrodila myšlenka: „Co kdybychom takovou školu založili?“ Zkušenosti se zakládáním školy jsem měla ze svého zaměstnání, Martin měl zase zkušenosti s vedením týmu a postupně se k nám přidávali další lidé, kterým naše vize školy dávala smysl.

Mgr. MARTIN KOUTECKÝ, Ph.D.

Pracuju jako vysokoškolský učitel na matfyzu a nejraději relaxuju tak, že si čtu náhodné články na anglické Wikipedii. V sedmé třídě mi rodiče řekli, že můžu mít neomezený přístup na počítač, pokud nebudu mít na vysvědčení žádnou trojku. Tak jsem měl skoro samé dvojky – protože to stačilo. Přál bych si, aby škola pro děti kolem mě byla o něčem víc, než „dělat to, co stačí na dvojku“.

Přál bych si, aby ve škole děti zažívaly nadšení z poznání, aby rozvíjely svoje obdarování a taky aby zakusily tu radost, když společně řeší a vyřeší nějaký (matematický) problém. 🙂