UČITELÉ

Mgr. KATEŘINA HARMANING

ŘEDITELKA

Jsem mamka dvou dětí. Ve volném čase ráda zahradničím nebo peču dobroty.

Učila jsem angličtinu na dvou pražských gymnáziích i v armádě USA. Založila jsem českou školičku pro krajany v Seattlu a vedla program angličtiny pro cizince na mezinárodní škole v Praze. Mojí největší profesní radostí je podporovat druhé v osobním růstu, ať už jim je 5 nebo 50 let.

Je pro mě důležité, aby Škola Celým srdcem byla místem, kde děti rostou skrze úspěch a učitelé učí, jak je baví.

MVDr. ŠTĚPÁNKA URBÁNKOVÁ

UČITELKA ČEŠTINY A PŘÍRODNÍCH VĚD

PRO 3.–7. TŘÍDU

Jsem máma dvou dětí, které stály na počátku mé cesty od veterinární medicíny k učitelství. Nabíjí mě procházky přírodou. Baví mě hrát si s jazykem, skládám básničky, překládám písně a vymýšlím příběhy.

Dva roky jsem pracovala v Montessori herně, prošla jsem kurzem Škola bez poražených a programem Učitel naživo.

Ve Škole Celým srdcem mě baví práce v týmu lidí, kteří se mají vzájemně rádi, touží spolu spolupracovat a pojí je láska k dětem, k učení a k Bohu.

AMY FUNKA, B.S.

UČITELKA MATEMATIKY A ANGLIČTINY

Jsem původně z USA, ale už 9 let žijeme s manželem v Praze. Ráda jím a vařím pálivá jídla. Chodím ráda na výlety, zvláště na zříceniny.

Studovala jsem matematiku a pedagogiku. Obzvlášť mě baví individuální přístup k výuce a doučování. Řídila jsem centrum doučování v USA a podporovala žáky s problémy učení na mezinárodní škole v Praze.

Ve Škole Celým srdcem mi dělá radost, když vidím růst žáků, osobní i ve spolupráci se spolužáky.

Mgr. JANA ERNYEIOVÁ, Ph.D.

UČITELKA MATEMATIKY A NĚMČINY

PRO 3.–7. TŘÍDU

Jsem mamka tří dětí. Ve volném čase ráda chodím po horách, hraji na hudební nástroje, šiju a čtu.

Vedla jsem děti ve skautském oddílu, učila jsem matematiku a němčinu na církevním osmiletém gymnáziu, byla na stáži ve školách v Anglii a Německu. Šest let jsem učila vlastní děti v domácí škole.

Ve Škole Celým srdcem se mi líbí, že děti rozvíjejí svá nadání, učí se spolupracovat a zažívají, že jsou důležitou součástí společenství.

Mgr. EVA ŽDÍMALOVÁ

UČITELKA ČEŠTINY A SPOLEČENSKÝCH VĚD

PRO 4.–⁠7. TŘÍDU

Baví mě různé sporty, tanec, výtvarná výchova a hra na kytaru. Miluju přírodu a hodně ráda čtu. Zajímám se o historii.


Vždy mě bavila práce s lidmi. Vystudovala jsem pedagogiku volného času a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Na praxi jsem pracovala v ekocentru Podhoubí a sdružení TEREZA. Čtyři roky jsem pomáhala vést oddíl dorostu v církvi. Od roku 2016 se věnuji zážitkové pedagogice v outdoorové organizaci Atleti v Akci. Pět let jsem jsem byla třídní učitelkou na státní základní škole na Barrandově ve 3.–⁠5. třídě.


Ve Škole Celým srdcem se mi líbí rodinná atmosféra. Menší počet učitelů a dětí umožňuje blízké vztahy mezi lidmi i individuální přístup k dětem. Jsem moc ráda, že mohu učit na škole, kde učitelé i rodiče žáků sdílí společnou vizi školy.⁠

Mgr. KLÁRA LITEROVÁ

UČITELKA ČEŠTINY A SVĚTA

PRO 1.–3. TŘÍDU

Vystudovala jsem učitelství pro 1. stupeň a speciální pedagogiku, mám čtyři již odrostlejší děti.

Nejprve jsem učila ve dvou státních školách a po narození dětí jsem se rozhodla učit je celý první stupeň doma v rámci domácího vzdělávání. Pak jsem nějaký čas ředitelovala a učila v alternativní církevní základní škole.

Jsem člověk, který se rád učí a tvoří. Baví mne kreativně pracovat s dětmi a propojovat výuku ve

vzájemných souvislostech. Vážím si možnosti spolupodílet se na formování lidské bytosti. Mám to štěstí, že v křesťanské škole.

Mgr. ROMANA PAVLÍNOVÁ

UČITELKA MATEMATIKY

PRO 1.–⁠2. TŘÍDU

Baví mě objevovat nové věci a přemýšlet o životě. Mám ráda pohodu a ráda vytvářím příjemné prostředí. Jsem mamkou čtyř dospělých děti a s manželem, psem a kočkami žijeme na vesnici na okraji Prahy.

Vystudovala jsem chemii a tři pedagogické školy. Během let jsem získala mnoho zkušeností s výchovou a vzděláváním dětí různého věku.

Škola Celým srdcem je pro mě srdeční záležitostí, neboť po takové škole toužím od svých dvaceti let. Po škole, kde bude dětem i učitelům dobře a kde bude Bůh na prvním místě.

Mgr. ELIŠKA OTTOVÁ

UČITELKA PRO 1.–3. TŘÍDU

Mám skvělého muže a dceru, se kterou jsem si doteď užívala téměř všechen svůj čas. Moc ráda chodím na procházky do přírody, jezdím na výlety, zpívám, tančím a hraji deskové hry.

Několik let jsem jezdila s týmem do dětského domova s celodenním programem, byla jsem vedoucí na táborech, více než pět let jsem učila hru na zobcovou flétnu, vystudovala jsem Učitelství pro 1. stupeň, byla jsem asistentkou v několika školách.

Ve Škole Celým srdcem se mi líbí, že jsme jedna velká rodina. Společně bádáme, rosteme a poznáváme sebe, druhé a svět.

ZAKLADATELÉ

Bc. DANA KOUTECKÁ

Jednou mě napadlo si spočítat, kolik hodin děti stráví povinnou školní docházkou. To číslo mě překvapilo. 10 tisíc hodin! Co bych dělala já, kdybych měla tolik času? Chtěla bych ho strávit s lidmi, s kterými mi je dobře. Chtěla bych dělat něco, co má význam. Chtěla bych se naučit něco nového… A proč by právě tohle nemohly děti zažívat ve škole, kde těch 10 tisíc hodin mají?

Tak se zrodila myšlenka: „Co kdybychom takovou školu založili?“ Zkušenosti se zakládáním školy jsem měla ze svého zaměstnání, Martin měl zase zkušenosti s vedením týmu a postupně se k nám přidávali další lidé, kterým naše vize školy dávala smysl.

Mgr. MARTIN KOUTECKÝ, Ph.D.

Pracuju jako vysokoškolský učitel na MatFyzu a nejraději relaxuju tak, že si čtu náhodné články na anglické Wikipedii.

V sedmé třídě mi rodiče řekli, že můžu mít neomezený přístup na počítač, pokud nebudu mít na vysvědčení žádnou trojku. Tak jsem měl skoro samé dvojky – protože to stačilo. Přeju si, aby škola pro děti kolem mě byla o něčem víc, než „dělat to, co stačí na dvojku“.

Přeju si, aby ve škole děti zažívaly nadšení z poznání, aby rozvíjely své obdarování a taky aby zakusily tu radost, když společně řeší a vyřeší nějaký (matematický) problém. 🙂